Update 30 september 2025: Helaas is de storing nog niet verholpen.
29 september 2025:
Helaas kampen wij met een grote telefoonstoring en daarom zijn de doktersassistente (via keuze 3) en apotheek (via keuze 2) telefonisch niet bereikbaar. We doen er alles aan om de storing zo snel mogelijk op te lossen.
VOOR SPOEDGEVALLEN zijn we uiteraard gewoon bereikbaar via KEUZE 1
Wilt u een afspraak maken of een andere vraag aan de huisarts stellen? Mail dan naar huisartsnorg@ezorg.nl, u krijgt zo snel mogelijk een mail terug.
Wilt u herhaalmedicatie aanvragen? Mail dan naar apotheeknorg@ezorg.nl of bestel uw medicatie via mijngezondheidsnet of deponeer de uitgeknipte etiketten in de blauwe brievenbus in de hal van de praktijk. Medicatie bestellen via de receptenlijn (via keuze 2) is tijdelijk niet mogelijk omdat we het antwoordapparaat niet kunnen afluisteren.
Veel excuses voor dit ongemak!